policy


Alla beställningar skickas med spårbar frakt. Du får ett e -postmeddelande med spårningsnummer så snart beställningen har skickats. När du köper flera produkter kan de levereras i separata paket beroende på beställning.

Återvunnet förpackningsmaterial används så mycket som möjligt

Sverige:

Fraktavgift: standardfrakt 59 kr. 

Leverans inom 2-4 arbetsdagar med Postnord.

LEVERANS

- När din beställning har lagts ut skickas ett bekräftelsemail till den e -postadress som kunden har angett. Vänligen tillåt 3-5 arbetsdagar för oss att behandla din beställning. Frakten tar 1-3 arbetsdagar. Om din vara av någon anledning inte kan skickas inom denna tidsram, kommer vi att kontakta dig omedelbart. Efter att ditt paket har skickats får du ett e -postmeddelande med ett spårningsnummer.

- En fraktavgift tillkommer på din beställning vid utcheckning. Alla beställningar skickas med Postnord. Köparen är ansvarig för eventuella anpassade avgifter.

- Om du gjorde en beställning hos oss och inte fick din orderbekräftelse kan det bero på att du angav fel e -postadress när du lade beställningen. Vänligen kontakta hej@genbergssommarcafe.se direkt så att vi kan rätta din e-postadress. Det kan också bero på att beställningen inte har gått igenom av någon anledning, kontakta oss sedan innan du lägger en ny order för 

att undvika dubbla beställningar.

- Om det har gått 8 dagar efter att du lade din beställning och du ännu inte har fått din avisering från Postnord, vänligen kontakta oss omedelbart. Det kan vara så att mobilnumret du angav vid beställningen var felaktigt. Vänligen kontakta oss 

eftersom paketet bara finns kvar i 14 dagar. 

RETURER

Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter att du mottagit den. Om 14 dagar har gått sedan du fick ditt köp kan vi tyvärr inte erbjuda dig någon återbetalning eller byte.

Din vara måste vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.

Observera att du är ansvarig för retur till oss. Använd fraktföretaget du väljer. Vi rekommenderar att du använder en spårbar tjänst så att produkten och din återbetalning inte går förlorad. Dina fraktkostnader till lagret återbetalas inte.

INSTRUKTIONER FÖR RETUR:

 - Meddela oss i ett mejl till hej@genbergssommarcafe.se inom 

retuneringsperioden. Ange ditt namn och din beställningsinformation.

- Alla artiklar ska returneras i originalskick och förpackning. Vi förbehåller oss rätten att neka alla returer som inte uppfyller dessa kriterier.

- Observera att du är ansvarig för retur till oss. Vi rekommenderar att du använder en spårbar tjänst så att varan och din återbetalning inte går förlorad. Skicka ditt paket här:

Genbergs Sommarcafé

Storgårdsvägen 2 

737 61, Virsbo

- Vi kommer att återbetala hela beloppet som betalats för produkten, inklusive fraktavgiften, genom samma tjänst som användes vid köpet. Vi kommer att betala tillbaka beställningen så snart vi får din retur och ser till att den är i obruten skick.

 Du får ett mejl som bekräftar att vi fått din retur. Skulle du 

välja att behålla vissa artiklar och endast delvis avbryta din beställning återbetalas inte leveranskostnaden.